joi, 24 ianuarie 2008

De ce?

Stau in fata tastaturii si ma uit lung dupa diacritice... ei bine, nu le gasesc.
Poate daca as fi fost obedient, acum n-as fi exclus de pe forumul utilizatorilor de mac din Romania... si poate acum, unul din vetarni mi-ar fi explicat cum dracu au reusit eminetele lor sa le gaseasca.
Poate daca m-as fi abtinut si n-as fi fost ironic, poate unul din "mac guru" nu s-ar fi simtit ofensat in ego-ul sau olimpian si si-ar fi aratat bunavointa fata de un umil muritor, proaspat posesor de mac.
Poate daca nu le-as fi aratat cum am reusit sa dezinstalez un program (minune!! .. va dati seama ce realizare?) as fi fost si acum un membru al unei distinse comunitati... mda..
Sau... poate daca nu mi-as fi permis sa intreb ceva pe nobilul forum, prezentul ar fi altul pentru mine...
Sau poate daca nu mi-as fi cumparat un mac, n-as fi cunoscut niciodata inaltarea de a fi membru al divinei familii de utilizatori mac...
Dar totusi cred ca daca as fi fost putin atent la detalii si as fi observat ca pentru 1200 de euro primesti un notebook fara dvd writer.... cu siguranta nu l-as fi cumparat...
Sau daca nu as fi fost atat de curios sa vad lucrurile si din cealalta perspectiva poate ca nici nu as fi privit spre cutiuta alba cu mar colorat...
Dar nu sunt obedient. Nu sunt lipsit de opinie. Nu sunt indiferent. Nu sunt zgarcit. Nu sunt foarte atent la detalii si ma lasa rece orice adunatura de frustrati cu pretentii de genii. Dar, din pacate, sunt posesor de mac.
D-aia nu scriu cu diacritice.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Tare tipule... te cam victimizezi dar asta e obisnuit la romani (sa dea vina pe altii pentru nepriceperile si nereusitele lor). Mi se pare tare faza de a spune ca ti-ai luat un notebook de la Apple si nu ai stiut ca nu are DVD RW.. asta nu inseamna ca nu esti atent la detalii; inseamna ca esti asa cum esti tu... (nu as putea sa zic cum dar probabil iti dai seama in fiecare zi in functie de cum catalogheaza apropiatii tai).

Succes,
Ǻﭏdяei

Anonim spunea...

Draga Gabriel,
Pentru faptul ca ti-ai luat un laptop Apple fara DVD-RW eu zic sa-i dai in judecata pentru ca TU nu esti instare sa citesti specificatiile unui produs si mai mult, lipsa caracterelor romanesti ...aici esti scos...dai in judecata TOTI producatorii de laptopuri care vand astfel de scule fara tastatura romanesca si fara Windows localizat.
Iti urez succes.

Anonim spunea...

Misto comentariul tau.

Anonim spunea...

Poţi utiliza următoarele referinţe caracter (cât timp scrii în locuri care acceptă referinţe de caracter în stil HTML):

Ă - Ă
ă - ă

 - Â
â - â

Î - Î
î - î

Ş - Ş
ş - ş

Ţ - Ţ
ţ - ţ

Eu, cel puţin, aşa scriu pentru blog. Pentru mai multe poveşi şi date despre: http://en.wikipedia.org/wiki/Character_entity_reference şi link-urile exterioare.

Cât despre problemele de atitudine... întotdeauna liberul arbitru vine la pachet cu asumarea consecinţelor. Bunicu-meu zicea odata: "Şi cu dânsa-ntr-însa şi cu chiloţii traşi nu se poate"... :-)

Anonim spunea...

cred ca esti un fraier, omul normal inainte sa cumpere ceva se intereseaza. poate tu nu. imi pare rau e tine. nu apple este devina ca tu esti habarnist, dar hai ca iti descopar secretul vietii: WWW.GOOGLE.COM. posibil sa nu fii auzit de el, dar sa stii ca nu barza aduce copii.

Anonim spunea...

De ce s-or arunca unii oameni in a isi cumpara ceva doar pentru a fi ei "in trend" sau "mai cu motz" nu o sa inteleg niciodata. Nici nu stiti cu ce se mananca ceva si va apucati imediat sa aruncati cu noroi doar pentru ca nu ati fost voi capabili sa cititi ceva. In fine, ramai cu fericirea ta. Bine ca nu ti-ai luat Dodge Viper din prima, cu banii jos, ca pe urma sa afli ca iti trebuie scoala de soferi Dodge ca sa o poti conduce. Si culmea, acest lucru este specificat oriunde vine vorba de cumpararea unui Dodge. Apple nu e vinovat. Ce, daca nu iti arata marele "admin" de cartier cum sa iti pui diacriticele pe x86 (PC mai pe intelesul tau) tu stiai sa ti le pui singur? Nu, si paote treceai la Linux, ca vezi domne, ce urat din partea MS, ce oameni, si ce forumisti rai ca doar mi-au explicat dar eu ii vreau la mine acasa, sa le dau gris cu lapte si sa ii spal pe spate pentru a imi arata si a imi face direct ei, MIE si numai MIE... ce, sa citesc eu? No... mai bine incep sa blamez si sa scriu cuvinte cu o tenta desteapta pe un blog.

Enjoy life! You`re the greatest ;)!

Anonim spunea...

daca tot n-ai reusit sa pui diacritice, activeaza limba romana din system preferences/international/input menu.
apoi o selectezi din bara de meniu de sus, iar tastele sunt la locul lor chiar daca nu scrie pe ele.

Unknown spunea...

Poţi găsi aici
http://www.macuser.ro/index.php/forums/viewthread/1725/
tot ce ai nevoie să ştii ca să scrii cu diacritice pe Mac. Şi eu m-am schimbat de curând şi am urmat threadul ăsta şi nu am avut probleme.

Cât despre olimpienii de pe forum ... cred că-ţi cam plângi de milă şi încerci să faci o virtute din ce nu e. Mai reflectează.